Follow me & I'll Follow u back

Saturday, January 1, 2011

Puisi Ku Kelmarin


Kelmarin aku hadir di tempat itu
merasa kehadiran Nya
terhibur aku tapi tidak selalu
Alhamdulillah hati menjadi suka.

Kelmarin aku hadir lagi di situ
membawa rasa gundah dijiwa
yang kekadang sangat pilu
Alhamdulilah hati ketawa bahagia.

Kelmarin aku hadir di sana
mencari sesuatu yang hilang
firasatku mengata wujud
Alhamdulillah hati menjadi riang.

Kelmarin aku hadir lagi
mengharap ada yang memberi
diri membeku tetap menanti
Alhamdulillah rezeki datang mencari

Kelmarin , sekarang dan esok
aku tetap berharap dan setia
dengan hati yang kyusuk
berdoa pada yang ESA


Liz bukan penyair handalan....
Liz cuma nak bermain menjadi penyair........
Liz hadiahkan puisi Kelmarin ..
buat semua Teman blogger....

Di Awal tahun 2011 ini....
semoga semua suka puisi ini.







2 comments:

tgsaqura said...

wah..pandai jugak berpuitis...:)

Liz said...

kalu tak dicoba-coba ..nggak ada hasilnya kan...anyway tq ya

Glitter Words

LinkWithin

Glitter Photos
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers